Ny dag ny lampa


Gomorrn gomorrn! Jaha ny dag innehållandes arbete och sedan ett tupperware-party. Hihi det ni. Inte min stil direkt, men senast jag var på ett då var jag runt 7-8 år och kunde inte ens stava till ordet tupperware ;) Så jag tänkte "varför inte"?

Om ni klickar på bilden bedvid så ser ni hur vår nya lampa från Ikea ser ut. lite flowerpower sådär. Passar bra när sofforna och bordet är så mörka. (Sladden hänger lite löst och fult för närvarande...)

Ha en bra dag allesammans. Dags för mig att sticka!

Bild: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Roomservice

Den kan vara kul med plastparty - man behöve rinte handla, bara ta en fika :)

Postat av: Danwei

Jätte snygg lampa! Det var ett tag sedan jag var på IKEA, borde ta en sväng förbi där nångång :)

2007-01-28 @ 12:05:16
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Lalisen

Roomservice: Hihi, jadå. Och det blev några saker beställda ändå ;)

Danwei: Tack :) Ja, dom har fått in en del nyheter, så ta du dig en sväng dit ;)

2007-01-29 @ 10:01:01
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback