Min vårgarderob

Min vårgarderob kommer bestå av en bas på svart och grått och vitt. Här är lite funderingar över hur den skall se ut och vad den behövs kompletteras med! Haha, kanske inte så intressant att läsa för er det här, kom jag på. Men det är ju en blogg och i den skriver man väl lite sånt här. Det handlar ju trots allt om mode... ;)

Bredvid ser ni några kläder från förra året som får hänga med...


Och här ser ni lite klackskor och sandaler som också hänger på.



Vårjacka - har beställt denna trench i både beige och rosa. Sen får vi se vilken jag behåller!

♥ Min smala jeanskjol från Lindex hänger med även denna säsong...

♥ En till jeanskjol skulle sitta fint, eftersom jag 4 av 5 jobbdagar använder kjol eller klänning. Har spanat in en snygg, lite vidare, jeanskjol med små söta fickor bland nyheterna på Lindex...

♥ AA-linnen - har ett rosa och ett svart, men behöver komplettera med ett vitt och kanske ett grått?

Bastoppar i olika mönster och glada färger. Kommer satsa mycket på gult och blått som accentfärger.

♥ Min svarta klänning från lindex kommer användas flitigt i vår också, men ljusar upp den med kanske ett gult linne under.   -->

♥ När jag skall känna mig extra fin eller på fest kommer det bli min rosa satinblus som åker på!

♥ Mina gamla ballerinas är helt förverkade och nedgångna, så ett par nya svarta får det bli plus ett par lite öppnare i stil med de här eller ett par med lite metallkänsla, gärna med silver i.

♥ Sen så behöver jag en liten söt väska, en sån där lagom, inte en "padda" som brer ut sig över hela golvet när man ställer ner den ;)

♥ Den gula cardiganen bredvid i 55% silke och 45% bomull har jag lagt in en beställning på. Sen skulle det kanske vara bra med vanlig svart eller vit också.

Shorts har jag två stycken, men jag använder sällan det till vardags. Tycker inte att jag har tillräckligt snygga ben för det. Så såvida det inte händer något mirakel så är det kjol som gäller men behöver nog ett par nya till semestern i Spanien :)

OJ! Det blev en hel del till slut. Men jag får ta det pö om pö. Först ut blir jackan och sist ut blir nog shortsen. Sen kan det alltid hända saker på vägen...

Bilder: Privat, H&M

Vad tycker du?
Postat av: Emma

De röda skorna är jättesnygga!

2007-01-11 @ 19:25:52
Postat av: Lalisen

Emma: Tack :) Jag gillar dem starkt och de är dessutom ganska så sköna!

Postat av: Ella

Ja det var ju en del! Intressant att läsa om. När det gäller lill-killen och homeopat, har jag svarat så här i min blogg:

Lalisen! Jag har äntligen ringt en homeopat som jag har blivit rekommenderad, men han är tydligen i Malmö endast ett par gånger om året, så han skulle ringa nästa gång han kom hit. Vet inte om det kanske är bättre att ringa någon annan. Det finns ju säkert fler som är bra. Ska nog ta tag i det idag!! Tack för att du påminde mig! /Ella

2007-01-12 @ 08:24:53
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: Lalisen

Ella: Jo en hel del att uppdatera och så där.

Ang Lill-killen: ja, gör det. Stackarn, tycker så synn om honom.. :/

2007-01-12 @ 10:13:57
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Sigveoda

Keep up these useful pieces.

2010-04-08 @ 07:36:38
URL: http://sigveoda.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback