Insnöad på blått

99363-420
Uppdatering! Såg precis att man får 10% om man anger rabattkod: Januari2007. Perfekt för mig som vill ha lite nya linnen :)


Det blåa temat fortsätter här på bloggen då jag verkar ha snöat in på det ;)

Den
här snygga blusen hittar man bland nyheterna hos Nelly. Kan gissa att den kommer ta slut ganska så snabbt med tanke på att den både är fin och billig: 249:- För dom som inte vill ha blått finns en ljusare variant.

Nu skall jag göra mig en smoothie och ta itu med ett och annat här hemma (läs: clean this mess up) ;)

Bild: Nelly

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

Halla! Sitter å seriös-pluggar :P nä men tar en kort paus... Rensar hjärnan..å vad får man se? Massa vårnyheter på din blogg ;) solen skiner ute också så d känns som att d e ljusa tider snart :D som om d inte varit d ett tag :P Saknar snön..men nu e d liksom nästan för sent för snön att komma för nu ska d ju snart va vår, haha! Kram på dig!

2007-01-16 @ 13:19:11
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: Livet leker ;P Hur gick det med returen till Nelly? Vi höres på msn! Kramikram

Postat av: sunshine_85

Har inte fått svar från Nellys än :S men d löser sig =) tur att tradera finns ;P Jag är inte på msn förrän på måndag :/ så du får hålla ut! Jag kanske e ute en sväng under helgen, då jag e hos Mr. D ;P Annars får du ha en bra vecka :D nu ska jag fortsätta med min läxa..hehe.

2007-01-16 @ 13:47:01
Postat av: Frida & Fabulous

blått är flott!

2007-01-16 @ 15:00:14
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Madeleine

Du vet att du alltid har 10% rabatt på nelly ifall du är student med aktiverat csn- eller mecenatkort? Hur bra som hellst, nelly är en guldgruva och jag väntar sj på beställning ;D!

2007-01-16 @ 15:11:53
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: Kerstin

Håll i hatten vad urringad. Men med ett linne under är den ju skitsöt :)

2007-01-16 @ 15:13:06
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Lalisen

Frida & Fabulous: jajjemän ;)

Kerstin: Ja, det där ser ju riktigt trashight ut. (Brukar det göra titt som tätt på Nellys modeller) Näe ett ljust linne under gör susen!

2007-01-16 @ 21:34:38
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback