Grått är (också) flott

99363-423


Igår blev det inte alls så mycket fixat och donat som jag hade tänkt mig. Min äckliga huvudvärk som kommer och går smög sig på igår igen. Men idag är jag fit for fight  ;)

Nu till dagens fynd... När det blir lite varmare ute hoppas jag nämligen att ett ex. av den här
klänningen sitter på mig. Ser superskön ut som en vardagsklänning. Gillar de vida ärmarna och priset: 299:-

Klänning, La Redoute 299:-
Väska, Asos 162:-
Skor, Bronx/Have2Have 550:-

Nu är det dags för frulle. Ha en bra dag!

Bilder: La Redoute, Asos, Have2have

Vad tycker du?
Postat av: Danwei

Grått är snyggt! Gillar skorna :)

Postat av: Lalisen

Danwei: Ja, jag tänkte uppdatera med lite roliga plagg :)

2007-01-18 @ 11:28:03
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback