Fräscht

99363-455


Jag fastnade direkt för den här fräscha
omlottklänningen. Den skriker sommar! Lägg till lite sköna silver accessoarer och en liten färgklick så är du set to go. Usch det kliar i fingrarna. Den skulle sitta snyggt till sommaren, solbränd i Spanien på en uteservering... *dregel* Du får ge 329:- för en sådan här liten vit sak hos Nelly. Helt ok tycker jag.

Klänning, Nelly 329:-
Ballerinas, Mangooutlet
Trollsländesmycke, Asos 216:-
Väska, La Redoute 149:-

Bilder: Nelly, Mangooutlet, Asos, La Redoute

Vad tycker du?
Postat av: Donna

Vilken söt klänning, får mig att vilja ha sommar..nu!!

Postat av: Lalisen

Donna: Know the feeling ;)

2007-02-01 @ 17:58:38
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback