Ofashionabelt

Apropå modebloggar, glam m.m. Kan nog inte känna mig mer ofashionabel än vad jag gör nu. Är fortfarande förkyld och lyckades nyss få till ett störtblödande näsblod precis när jag intagit min plats i datasalen på biblioteket (vilket för övrigt ger en kraftiga flashbacks till gymnasietiden).

Hur som helst har jag för att muntra upp mig själv, klickat hem
denna väska (som jag bloggat om tidigare) i vitt. Ser framför mig hur bra den kommer vara med det allra nödvändigaste i. Passar utmärkt till alla små söta klänningar som jag tänkte glida runt i till sommaren ;)

Å när vi ändå är inne på ämnet klänningar så undrade en av er om bilder på mig med Ellos klänningen på. Detta får vi ta när jag har datorn hemma igen och kameran att tillgå. Har kärat ner mig i två snygga klänningar till och skulle inte säga nej till klänningen till vänster ifrån H&M... 298:- Risken är väl att man ser helt gravid ut i den ;) Den andra hittade jag hos Nelly och min besatthet för det här med hängsleklänningar fick sig ett nytt uppsving när jag såg den här ;)

♥ Ha det underbart! ♥

Vad tycker du?
Postat av: amanda

söt klänning :D

Postat av: Lalisen

Amanda: Javisst är den! Men jag är rädd för "mammaeffekten" så jag tog bort den från min H&M beställning ^^

2007-02-18 @ 13:33:53
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback