No more

99363-481Jag har precis genomlidit en av de värsta nätterna på länge. Migränanfall. Trodde allvarligt talat att jag hade en hjärntumör eller nåt, för det var verkligen något in i hästeväg. Men idag är värken borta och jag spyr inte mer, men är helt slut så jag får va hemma från jobbet.

Det ledde till att jag började fundera och har bestämt mig för att komma till rätta med vad som orsakar dessa roliga små stunder... Det blir till att bli mer nyttig helt enkelt! Så idag blev det dinkelgröt och sojamjölk med vaniljsmak till frukost. Inte så dumt faktiskt. Några skivor kalkon till det. Igår bakade jag dessutom eget bröd. Kan bli så less på brödet i affärerna ibland, så jag bestämde mig för att göra egna, nyttiga frallor. Dom blev riktigt bra! Så, nu skall jag ta tag i mitt liv.

Dessutom har jag gått med på en utmaning tillsammans med älsklingen: han skall kunna gå ner i spagat tills vi åker till Spanien (3½ mån) och jag skall gå ner 7 kilo. Haha, lite att jobba på. Men då är det ju bra att jag börjar bli lite nyttigare ;)

Nu skall jag ut och leta upp lite roliga brödbakningböcker som man kanske kan inhandla!

Bild: Tasteline

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

Jaså? Han ska inte ha tvättbräda??? Spagat?? Vad har hänt? =P

2007-02-21 @ 13:56:16
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: den skall han ha också. Men nu har han fått för sig en ny grej: spagat och split är väldigt lockande det med. Haha, han går här å strechar å grejar :D


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback