Jag blir så glad

Igår var det största antalet besökare hittills på bloggen på en dag: 150 st ! Va glad jag blir. Hihi. Tack... eller nåt ;)  Jaja, har inte tid att gotta mig så länge åt det för nu är det jobb som gäller.

Sista chansen att vara med i
tävlingen för er som vill det idag. Innan kl 00.00 idag vill jag ha svaren :)

Tjingeling och ha en underbar dag i snöslasket.

Vad tycker du?
Postat av: Malin

Är du fortfarande intresserad av väskan? :) Kolla min blogg!

Postat av: Christin

Om H&M ballerinorna:
Ballerinorna är mycket mjuka i materialet/elastiska och formar sig efter fötterna så de behöver man inte gå in i. Först kändes det lite knasigt att man ser konturerna efter tårna i dem men det gör nog inget/kanske ingen som tänker på det. Har du köpt ett par?

2007-02-26 @ 20:28:39
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Malin: Tack för tipset men hoppar den här gången ;)

Christin: hihi aha det blir liten "springa" vid tårna :) Japp har beställt, väntar bara på att packas :)

2007-02-27 @ 11:02:57
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback