Ja se det blommar ja se det blommar...

99363-485

För att muntra upp oss själva i snöyran så bjuder jag på ett vårigt fynd idag. Jag skall själv pälsa på mig och ut efter att ha städat undan här hemma. Jag önskar att det bara vore så enkelt att man kunde dra på sig en sån här skön liten blus, ett par byxor, väskan över axel och ut i solskenet. *suck* Men istället skall jag, Lalisen alias Michelingubben iväg och handla mat ;) Sen blir det en supersnabb sväng in på IKEA. Kanske även Lindex ... hihi.

Blus, Mangoshop 399:-
Ballerinas med ankelrem, Asos 298:-
Litet silverhjärta, Asos 119:-
Väska, Asos 178:-

Bilder: Mangoshop, Asos

Vad tycker du?
Postat av: Danwei

Så vill jag också gå klädd nu! Alltså så som i kollaget inte som en Michelingubbe ;)

Postat av: Lalisen

Danwei: Hehe ;)

2007-02-22 @ 23:11:46
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Alexnelly

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-08-17 @ 14:00:19
URL: http://alexnelly.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback