H&M har släppt sina skor

Nu har H&M släppt 8 nya snygga skomodeller. Kolla in dem på hemsidan. Alla ligger under 298 kronor. Frågan är ju nu om de tänker släppa dem i webbutiken också. Får nog maila och fråga ;)

I bildspelet så gillar jag 1:an, 4:an och 8:an bäst. Kan gärna tänka mig ballerinorna. Men frågan är om inte varenda kotte kommer gå runt mer likadana...

Nu skall det pluggas och fixas. Hörs!

Vad tycker du?
Postat av: delinda

skor får man aldrig för mkt av =) lycka t m pluggandet

Postat av: SnapShot

HÄRLIGT ATT SVERIGE HAR BÖRJAT FATTA ATT MAN SKALL SÄLJA SKOR I KLÄDBUTIKER. HOPPAS TRENDEN FORTSÄTTER I STÖRRE SKALA. UTOMLANDS ÄR DET (NÄSTAN, FINNS UNDANTAG) EN SJÄLVKLARHET.

2007-02-20 @ 14:38:52
URL: http://snapshot.blogg.se
Postat av: Lalisen

Delinda: Så rätt så! Min samling är bara början tänkte jag :)

Snapshot: Japp, det är skönt att ha allt på ett ställe! Zara är ju bra på det. Iaf utomlands, här vet jag inte riktigt.

2007-02-20 @ 17:19:43
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback