Back for good?

99363-464
Kanske vi har fått fram en fungerande extra dator medan den andra är på service. Vi får väl se om den här håller under tiden ;) Imorgon dyker det förhoppingsvis upp ett nytt fräscht dagens fynd om den här inte brinner upp under natten eller så!

Idag har älsklingen och jag delat på  glassen med stort G - Dublin Mudslide från Ben&Jerry. Onyttigare glass får man nog leta efter, men godare finns inte... *smask*

Nattinatt!

Bild:
Ben&Jerry

Vad tycker du?
Postat av: amanda

Ben&Jerry är godast! :D

Postat av: Danwei

Ja! Så trevligt att ha dig tillbaka!! Har saknat dina fyndiga tips :)

Den ser god ut trots att jag inte är mycket för glass och sötsaker. Jag är en chips människa :)

2007-02-18 @ 11:58:46
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Lalisen

Amanda: Ja, de är verkligen värda sitt pris! Hellre dyrt och sällan än ofta och billigt när de gäller dom =)

Danwei: Va gullig du é, tack :) Asså du är en chipsmänniska. Men de é ju gott de med, men glass är ändå favvisen!

2007-02-18 @ 13:32:47
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: sunshine_85

Dublin Mudslide - I Love it love it love it! Behöver jag säga något mer? ;P Så gulligt att ni åt den samma dag som jag å Daniel förlovade oss ;) Synd att vi inte va där å kunde hjälpa er att äta upp :P

2007-02-18 @ 23:26:42
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: Naaw va guliit va =)Grattis igen till er! Små turturduvor. Då får man verkligen arbeta på att komma i klänningen då ;)

2007-02-18 @ 23:32:12
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback