Rockigt

image1060

Den här t-shirten hittar man just nu i H&M:s outlet för 49:- Rockig och skön! ;) Och paljetterna är ju en bra bonus.

Jag är helt slut i benen idag. Fattar inte att det skall vara sån skillnad bara för att man blir gravid. Det är nästan så att jag förväntar mig när jag tittar ner på benen att jag skall få se ett par elefantfötter. För det är så det känns...

Just det! En ny tävling dyker upp ikväll eller senare i veckan. Chans att vinna en produkt mot förkylning från hälsokosten. Kan ju vara bra i dessa snörvliga tider ;)

Bilder: H&M

Vad tycker du?
Postat av: Malin

Ha, va lustigt, precis den där med röda munnen impulsklickade jag hem i natt helt oväntat! Hoppas den blir bra på..
Tack förresten för alla bra hälsokosttips som jag fått genom din blogg. Har nu ätit Femicur (heter den va?) i drygt en månad och det känns så mkt bättre med mitt pmshumör! Vilken skillnad!
Tack för tipset!
Krams

2007-12-03 @ 20:45:14
Postat av: Lina

Vilka pigga tröjor! Kul med ny tävling snart :)

Postat av: Lalisen

Malin: Den blir nog super, väldigt snygg är den :) Vad roligt att du tycker att hälsokosttipsen har vart bra! :D Ja femicur är the best! Efter min graviditet skall jag börja med den igen för jag orkar inte heller gå runt med PMS humör ;) Krams!

Lina: Ja det blir jättekul :D

2007-12-05 @ 08:25:23
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback