Retro baby

image1096Mitt nästa inköp till bebisen kommer definitvt bli den här retrocoola bodyn. Fingrade lite på den häromdagen och nu har begäret växt till sig och jag har insett att bebisgarderoben är inte komplett utan den ;)

Nu skall jag iväg och jobba. Nästa vecka bli soft för då skall jag bara jobba 1 ½ dag! Dessutom bär det av till svärföräldrarna som firar bröllopsdag. Kul kul! Imorgon skall hela tjocka familjen träffas hemma hos mamma och pappa. Myspys.

Ha en skön söndageftermiddag!


Vad tycker du?
Postat av: Sofia

Siken söt!

Postat av: Modesty Mia

Vilken gullig, förstår att du inte kunde motstå den!! Önskar dig en trevlig nyårsafton och ett fint 2008!

2007-12-31 @ 09:16:55
URL: http://modestymia.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback