Min positiva lista

Jag är så superseg som en människa kan vara. Så jag får göra en lista över saker som är positiva i mitt liv just nu:
  1. Ikväll skall jag hämta ut mitt H&M-paket som kommit. Innehåller allt möjligt smått och gott! Kan inte fatta hur jag kunde glömma denna superviktiga sak när jag var och handlade igår kväll ;)
  2. Vi har fått löfte om en trea i det området vi ville flytta till!
  3. Vi får sälja den här lägenheten och därmed slippa massa puckade grannar!
  4. Det är bara fyra dagar kvar sen sitter vi i Danmark!
  5. Om några dagar har det gått halva graviditeten och då är det ju inte långt kvar tills man får träffa lilla pyret :D !
  6. Jag har nästan klarat av hela den gigantiska högen (högarna) av tvätt som legat!
Så, när man tänker efter så är livet inte så kasst ändå, hihi.

Nu får ni ha en uuuunderbar dag!

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Det där låter ju jättebra allting! En massa bra saker :) Ha en skön dag!

Postat av: Maddepaddan

Du ser, det löser sig till slut ;) Är det typ där din syrra bor eller nån annanstans? ... You little creeps får ha det så äckligt i Danmark ;) Krams

2007-12-04 @ 13:52:18
Postat av: Lalisen

Lina: Japp, man får se det positiva! =)

Maddepaddan: Japp det gör ju det! :) Det är antingen i mammas och pappas fina lägenhet eller i den mittemot. Fast det är ju precis under Pethra :) Ja vi skall götta oss järnet i Denmark! ;-P Kram!

2007-12-05 @ 08:23:41
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback