Innehållet i paketet!

image1061

Först och främst så kom det en underbar prinsessklänning som jag beställt till en av mina systerdöttrar. Den förtjänar verkligen att visas upp för den har H&M verkligen lyckats med :) Helt underbar!

Här har ni övriga innehållet:

1.
2. 3. 4.

1. Toppen som de hade på erbjudande för 29,50. Riktigt fin och kan nog rymma en gravidmage ;) Tog en strl större än vanligt för att vara på säkra sidan...

2. De bruna eller...

3. De svarta pumpsen? Det lutar mer åt de bruna. Ser mer festliga ut och ja.. snyggare. Eller vad säger ni?

4. Mammajeanskjolen. Satt perfekt och var riktigt skön. Ni får se den på senare. Skall lägga ut en outfit.

Nu blir det frukostsmoothie och sen duschen!


Vad tycker du?
Postat av: Lina

Men vilken söt klänning! Så svårt med pumpsen, bägge var ju riktigt fina. Lika fina faktiskt, här kan jag inte hjälpa till :)

Postat av: Lalisen

Lina: Ja klänningen är bara för underbar! Jag skickar tillbaka de svarta ;)

2007-12-06 @ 15:29:45
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback