Utmaning: 8 saker om mig

Jag blev utmanad av Desirée att skriva ihop 8 saker om mig som ni inte visste!

  • Jag hatar pappalångbensspindlar - dom som kan flyga. Jag har fobi och skriker i högan sky bara jag ser en inne här hemma.
  • Jag har en stor motvilja mot att ta i rått kött med bara händerna. Köttfärs och kyckling är det värsta! Jag står hellre med två par påsar på händerna...
  • Jag är döv på ena örat.
  • Jag har brutit näsan när jag gick i 5-an.
  • Jag hade MVG i alla svenskakurserna A-C på gymnasiet.
  • Jag har just nu stora cravings för Djungelvrål.
  • Jag kallar min man för "Olle" ibland. Fråga mig inte varför för det vet jag knappt själv. Men det funkar för han lyssnar! Haha.
  • Jag älskar och sjunga. På alla bröllop jag varit på har jag sjungt. Till och med på mitt eget ;)
Nu utmanar jag i min tur alla som tycker att det är kul att berätta lite nytt om sig själva!

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Vad kul att få veta lite mer om dig! Usch, jag gillar inte heller de där pappalångben, opålitliga saker de där!:) Vad underbart det måste vara att kunna sjunga, och på bröllop dessutom!! Jag är avis!!:)

Postat av: Desirée

Kul att du gjorde utmaningen! :) Jag tycker inte heller om att ta i rått kött, värst är kyckling och jag har mer än gärna plasthandskar på mig.

2007-08-30 @ 21:04:19
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Elizabet

roligt:)

2007-08-30 @ 21:16:59
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Hihi, ja det kan väl vara kul ;) Ja opålitliga är det rätta ordet! Haha, avis? Ja jag är avis för att du är så hurtig och är ute å springer så då är vi even ;)
Desirée: Klart man får ta sig i kragen och pilla ihop när man blir utmanad ;) haha, ja jag funderar på att köpa upp ett lager å ha här hemma med handskar :)
Elizabet: trevligt att du tycker det :D

2007-08-31 @ 00:10:01
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback