Ugglor - tröttsamt?

image849
Har ni tröttnat på ugglorna? Det har i alla fall inte jag ;) Har ännu inte visat mina underbara uggleörhängen som jag hittade på Maxi för några veckor sedan. Jag tycker dessutom att ugglor passar speciellt bra till hösten. Så det här halsbandet skulle jag inte säga nej till. Finns även i grått, snyggt det med. Man hittar det just nu hos Accessora för 129:-

Nu skall jag släpa mig iväg till jobbet. I eftermiddag/kväll skall vi samlas hela familjen hemma hos mamma och pappa - alla fyra syskon med respektive och barn. Dom skall äta surströmming. Jag och några andra delar inte fascinationen och skall äta korv eller nåt ;)

Bild: Accessora

Vad tycker du?
Postat av: Elin

Gillar ugglorna jag med, och kanske ännu mer äpplen;-P Ja mattan finns i andra färger också, kommer tyvärr inte ihåg i vilka:-/ en var i tre färger också iaf!:-)

Postat av: Lina

Sött, själv har jag nyligen köpt ett buddha-halsband :) Jag kikade lite bland dina auktioner på tradera och blev lite sugen på den där klänningen i svart/vit och tänkte att jag kanske kunde fråga här hur lång den är. Når den ner till knäna?

2007-08-18 @ 22:47:18
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Elin: haha, ja man har ju sina favoriter :) Skall kolla in mattan på Åhléns ;)
Lina: Den är precis under knät på mig och jag är 1,55. ;)

2007-08-18 @ 23:44:17
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback