Shopping update!

Idag hämtade jag ut jackan som jag bloggade om i veckan. Tänkte att det skadar ju aldrig att kolla på den lite närmare... Så fruktansvärt snygg gjord för att vara fuskskinn! Visade den för mina syrror och mamma och alla var överens om att H&M verkligen lyckats. ( Ibland kan det ju vara lite si och så med det där...) Dessutom är det ett plus att jag inte behöver bry mig om att impregnera den inför höstens regnrusk ;)



Sen så fick ju ett par söta ugglor följa med mig hem för nån vecka sen. För 59.- blev de mina, från Maxi.



Nu skall jag sussa. Imorrn' kommer R's föräldrar och syrra med familj på besök. Då blir det high life. Jag skall bl.a. bjuda på mina hembakade brownies med glass till ;) Sov gott!

Vad tycker du?
Postat av: Ninni

Snygg jacka, jag gillar färgen!

Postat av: Erika

Fin jacka. Jag är på jakt efter en skinnjacka. Har spanat in en hos Vila så jag håller tummarna för att den är kvar tills jag får lön =)

2007-08-20 @ 06:35:29
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Postat av: Lalisen

Ninni: Tack :)
Erika: Då hoppas jag det också för din skull ;)

2007-08-20 @ 09:15:11
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Eldarsine

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-05-15 @ 10:56:47
URL: http://eldarsine.myblog.es

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback