Shopping update! Träning, linnen och ull

Här kommer en redovisning över det senaste paketen som anlänt hem till mig! Först ut är La redoute där jag beställde en grå kjol från Soft Grey i viskos och ull. Den i tunn, skön kvalitet och satt bra. Kommer bli perfekt till hösten med strumpbyxor och stövlar till :) Gillar detaljen med fickorna...

Sen så kom det ett litet paket från Nelly. Tyvärr blev jag väldigt besviken för tröjorna som jag beställt till R kom inte. Dom var restnoterade. Nu när jag kollade i webshoppen så fanns dom ändå. *suck* Och ena linnet var svart istället för brunt. Men det mörkblå linnet jag fick var bra! Väldigt långt, men av erfarenhet vet jag att det krymper på längden i tvätten. Gillar den fyrkantiga ringingen. Sen fick man även ett nr av MODETTE och ett parfymprov :) Skall bli kul att kolla lite i tidningen. Har aldrig läst den faktiskt.

Och sist men inte minst så kom det lite uppmuntran inför den nya träningssäsongen i form av två träningsplagg från Ellos. Slog till på den korta lilla munkjackan och såg även att de hade rea på adidaslinnen så jag tog självklart ett rosa, vad annars ;)


Ikväll har vi bjudit hem lite folk, så nu skall jag baka brownies och städa lite här innan de kommer! Trevlig lördagkväll på er!

Vad tycker du?
Postat av: ..

ojj där stack magen ut ..

2008-03-17 @ 17:04:51
Postat av: Lalisen

...: So what? Lägg ner. Jag är gravid på bilden.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback