Piffa upp träningskläderna

image847


Tycker att den här
korta huvtröjan var ett perfekt sätt att piffa upp sina träningskläder inför den nya säsongen! Snyggt med ett linne eller topp i en starkare färg under. Själv har jag ju tränat på friskis & Svettis ett tag. Har bestämt mig för att köpa gymkort den här gången istället för vanligt gympakort. Det är så svårt att hinna när det är bestämda tider. Näe, gymkort får det bli. Då kan man ta sig dit när man vill och träna i sin egen takt. Skall ni börja träna/har ni börjat?

Kort huvtröja 79:- Josefssons
Reebok träningsbag 239:- Ellos
Nike svettband 69:- Ellos

Apropå nyttiga saker: igår bakade jag brownies efter ett recept från Nigella Lawson. Det är inte klokt vad goda dom blir om jag får säga det själv ;-P Och alla som smakat hittills svimmar nästan, hehe. Fast då har de flesta varit tjejer, och vi tjejer och choklad ja det är väl något speciellt ;)


Bilder: Ellos, Josefssons

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback