För alla frusna

image877


Just nu händer det mycket i livet så jag känner att bloggen blivit lite lidande. Men nu skall vi ta nya tag! Dagens fynd är den här underbara koftan/cardiganen som jag var inne och provade på Lindex för ett tag sedan. Den är typ gjord i "mjukistyg" och har fleecefoder. Snyggt till en smal kjol för alla frusna att ha inomhus eller som en tidig höstjacka.

Cardigan 249:- Lindex
Kjol 249:- H&M
Nagellack "Bahama Mama" Essie (favoritfärgen just nu!)
Halsband Rachel Leigh 1295:- KyssJohanna

Idag är jag ledig och snart kommer det en kompis hit för lite fika. Ha en skön tisdag!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jackan gillar jag jättemycket! Jag har ingen kappa så det kanske är på tiden att köpa en :) Ha en trevlig ledig dag!

Postat av: Desirée

Jättesnygg cardigan/jacka. Den ser varm och mjuk ut.
Du är utmanad, spana in min blogg :)

2007-08-28 @ 14:21:21
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Christin: Ja den är riktigt fin den här :) Om man vill ha tag i en snygg så kan det vara bra att kika redan nu ja ;)
Desirée: Härligt 8-) Härligt Skall fixa ihop något intressant ;)

2007-08-28 @ 15:57:04
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback