En titt på Gudrun Sjödén

99363-805

Min mamma brukar alltid handla på Gudrun Sjödén. Kläderna håller sig fina i flera år och är verkligen välsydda. Det finns mycket som jag aldrig skulle ta på mig, men det är verkligen inspirerande att titta igenom katalogen! Den inspirerar till att våga vara lite mer personlig och välja mer färg. Jag har tagit ut några favoriter som jag tyckte var snygga. Jag har i alla fall bestämt mig för att få tag i en kofta i ren mjuk ull från Gudrun. Har siktet inställt på en rak lite tunnare modell, så därför håller jag utkik tills vinterkatalogen kommer...

Bilder: Gudrun Sjödén

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Jag har en fin sjal från Gudrun Sjöden.
:)

Postat av: Lalisen

Angelicas Closet: Åh, va kul. Jag har lite tygkassar i fina färger ;)

2007-08-03 @ 00:18:57
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Torkel

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2009-04-20 @ 11:22:18
URL: http://torkel.eadas.net

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback