AA-kväll hos Nelly - tag 4 betala för 3

image827

Chansen att ladda upp med baslinnen och toppar kommer ikväll då det är AA-kväll hos Nelly! Det står i annonsen att det även kommer läggas upp nya AA-plagg samma kväll. Är lite sugen på något linne och kanske en huvtröja i skönt material. Erbjudandet gäller även killkläderna, så jag tror att jag skall passa på ;) Skall du handla något/har du handlat?

För er som inte redan visste så är vipkoden för att komma in från kl. 18.00: aakvall9aug

UPPDATERAT! Det blev 2 grejer var till mig och älsklingen. De hade ju så bra priser på långärmade t-shirtar på killavdelningen, hehe. Bilder kommer när det anlänt till min brevlåda  ;)

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Haha jag glömde helt bort det.
;)

Postat av: Lalisen

Angelicas Closet: Haha, så kan det gå ;)

2007-08-11 @ 21:14:31
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Tonyamna

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2010-05-19 @ 14:20:29
URL: http://tonyamna.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback