Vit kofta och rosa telefon - nyshoppat

Idag efter jobbet tog jag bussen över till Femmanhuset. Tog mig en sväng in till Lindex och hittade den ultimata vår och sommarkoftan: en vit virkad/stickad sak som ni ser till höger →

Det betyder att jag hittills avverkat några små saker på min lista över saker som borde införskaffas i min garderob den här säsongen:
  1. Solglasögon - klart! Hittade mina i onsdags.
  2. Vit kofta - klart! Hittade idag!
  3. Tygskor - har sett en del bra kandidater på H&M men självklart slut i min strl...
  4. Luftig tunika gärna i grått - tror jag har en på gång från H&M som jag beställt ;)
  5. Linnen - on my way...
Fler saker kan tänkas tillkomma, men jag hoppas mycket på shoppingen i Spanien. Har varit bra alla andra gånger jag varit där. Speciellt bra är ZARA där. Bättre priser och finare butiker. Jag tog en tur in i den nyöppnade i Gbg idag. Hjälp, det var som rena zoo ;-P

Fråga mig inte hur, men på något sätt har vi råkat slarva bort luren till den trådlösa telefonen. Jag tog med mig den till bilen - återigen fråga inte varför - och nu är den puts väck :S Så idag fick jag köpa en ny och jag är ju inte sämre än att det blev en rosa!

Nu blir det film (nähä?) och sen är det bums i säng för jag skall jobba imorgon. Tjing.


Bilder: Privat och Doro.se

Vad tycker du?
Postat av: modejouren

Den rosa telefonen är CHIC :)

Postat av: Johanna

Haha!! Jag har också lyckats vandra iväg med telefonen. Både hem telefonen och jobbets. Men skit snyggt med en rosa! Håll i den hårt nu!!

2007-04-27 @ 22:32:58
URL: http://johannarodell.blogg.se
Postat av: Danwei

Fin kofta du hittade :) Jag gick in på Zara första dagen de öppnade och fick lite panik på grund av allt folk. Ska dit igen lite senare när hysterin har lagt sig aningen :)

2007-04-28 @ 16:25:38
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Lalisen

Modejouren: Hihi, visst är det?

Johanna: Japp skall hålla i den stenhårt!

Danwei: Ja vänta lite så har antagligen fler storlekar och sånt kommit in igen också ;)

2007-04-29 @ 13:10:32
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback