Vinnare!

Här har ni de rätta svaren i tävlingen:

♥ Vilka två personer startade Anne-Marie Börlind? AnneMarie Lindner och Hermann Börner

♥ Det prestigefyllda franska priset "Victoires de la Beauté" tilldelades en av grundarna av Börlind 2006. Vilken produkt gällde det? Det gällde produkten Naturesõme (Den här frågan ändrades efter att ha varit fel, men de som skickade in innan jag ändrade har fått rätt för det de skrev)

♥ Om jag har en jättekänslig hy och provat massa saker som inte hjälper, vad kan jag prova ur Börlinds sortiment? ZZ Sensitive

Grattis
Anna och Danwei som är vinnare av varsitt set från Börlind med kroppsvårdsprodukter!

Skicka ett litet mail och skriv era adresser samt vilka dofter ni vill ha på bodylotion och dusch: Lemongrass, Lotus&Ginger, Vanilla eller Guarana. Ni andra får hålla utkik efter ny tävling som kommer snart igen! Dessutom ett stort tack för era tips och bidrag ;)

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

hur vet man vilken anna som vunnit? ifall det var flera sådana som tävlade ;)

2007-04-24 @ 18:31:29
Postat av: Lalisen

Det var bara en som hette Anna ;P

Postat av: Danwei

Åh så roligt!! Jätte glad är jag! Ska genast maila dig :) Tack!

2007-04-25 @ 22:23:42
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Lalisen

Danwei: Va härligt att kunna göra någon glad!!

2007-04-25 @ 23:50:50
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Sara

Jag ser fram emot nästa tävling!

2007-04-26 @ 17:54:58
URL: http://www.micasa.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback