Tygskor

99363-638
Nu ligger följande artikel av mig uppe på
Pausa.se:

Tygskor är lätta, billiga och svala. Själv känner jag att det är något som fattas bland mina vår- och sommarskor. Känns som att ett par tygskor skulle fullända det hela. Dessutom är de bra att ha med sig på semestern. De flesta tål ju en försiktig maskintvätt så då behöver man inte heller vara orolig för smuts och fläckar. Priset är som sagt också en faktor som gör dem extra trevliga ;) Flera av dem härovan ligger under 200 kronor!

Silversneakers 379:- La Redoute
Gula med rosett 149:- Josefssons/Ellos
Sailorrandiga i marint eller rött 179:- Ellos
Rosa Converse 447:- Asos
Röda sneakers 180:- Din Sko
Vita med jordgubbar 179:- Asos (favorit i repris)
Vita med mönstrat foder 246:- La Redoute

Bilder: La Redoute, Ellos, Asos, Din Sko

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jag håller också på å spanar efter ett par tygskor, tygskor är som du säger svala och billiga och såå snygga :P

Postat av: Lalisen

Christin: Visst är dom! ;)

2007-04-30 @ 08:46:47
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: israa

dem rosa var finast !

2010-04-17 @ 14:13:50

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback