Sötste skorna

99363-643En av de absolut sötaste skorna just nu är enligt mig de här i modellen Iris från Vagabond. Har sett dem på flera tjejer och avundas dem! Riktigt bra pris dessutom: 349:- Kanske en kandidat till mina tänkta tygskor? Hmm...

Imorrn är både jag och R lediga. Vi ska "sova tills vi blir kaffetörstiga", som min mamma brukar säga ^^ Haha, låter knäppt, men nu får ni något att fundera över. Ja, förutom att sova ut skall vi (läs jag) greja i trädgårn'. Måste bli ordning och reda så att jag kan koppla av det sen. Vi bor i ett grannskap där pendanti (finns det något som heter så?) råder, vilket kan vara ganska jobbigt... Kanske blir det en sväng till Ikea också? Har spanat in en grej som vi behöver. Dessutom skall jag redovisa vad som fanns i paketet från Ellos i dagens post ;) Men nu: Natti!

Bild: Zoovillage

Vad tycker du?
Postat av: Linda

Ja, supersöta, synd att vi inte har vagabondskor i den skobutik som jag arbetar i längre.... finns de i grönt för jag såg en tjej med ett par liknande för ett par dagar sen!

Postat av: zeo

jag har läst att du letar tygskor, så här är mitt tips; keds, finns på nilson för inte allt för mycket pengar(med andra ord 299 eller 399) det finns i många färger, personligen föredrar jag vita

2007-05-01 @ 17:44:54
Postat av: Lalisen

Linda: Va synn för dig, för då hade du ju fått rabatt! Jodå de finns dessutom i grönt tror jag ;)

Zeo: Skall kolla in detta, tack för tipset! =)

2007-05-01 @ 22:19:49
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Antoniojeanette

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-04-16 @ 11:43:19
URL: http://antoniojeanette.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback