Örongodis

99363-622iDAG TOG JAG HÅL I ÖRONEN! Jajjemän. Är så stolt så ;) Bild kanske kommer nån dag. Faktiskt riktigt snygga "start-örhängen" :-D Så nu har jag börjat kolla på massa örhängen. En helt ny värld har öppnat sig!

Så idag får dagens fynd bestå av örhängen i parti oh minut. De två första till vänster är från Zylber. De längst ner till vänster är från Le Shop. Leoparderna från TopShop, katterna och fåglarna från Asos.

Nu skall vi kolla på en film (suprise suprise...not) Imorgon har vi bjudit hem lite folk. Funny bunny. Jag har blivit sjuk igen. Det har satt på ena halsmandel. Ingen annanstans. Skumt. Jaja, jag vet. Jag jobbar i hälsokost. Men å andra sidan så spenderar jag en hel del tid med mina syskonbarn och dom känns ju som vandrande bakterie- härdar! ;-P Fast söta är dom. Den minsta på 1 ½ år gillar mig jättemycket. Häromdan' ringde hon (och mamman) till jobbet. Ringa Lala, ringa Lala hade hon gått å tjötat om *ler*.

Gonattinatt!

Bilder: Zylber, Le Shop, TopShop, Asos

Vad tycker du?
Postat av: Dress Like a Princess

Näe gjorde du de? Jag var så nära på att göra de jag med idag men så tänkte ja näe men ja gör de nästa gång jag är i stan. Fattar inte varför jag aldrig gjort de när ja va mindre men nu måste jag, jag ska ha örhängen på balen :) hehe så är det bara!

Postat av: Lalisen

Dress like a princess: Men då får du nog skynda dig. de första paren skall sitta i 6 veckor innan du kan ta på dig andra!

2007-04-21 @ 11:01:43
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Danwei

Jag tog hål när jag fyllde 18 men det blev infekterat och jag tog motvilligt ut örhängena något år senare, fick pencillin och lät det läka. Tog hål igen för drygt ett år sedan men har fortfarande inte vågat byta till andra örhängen... Jag har otroligt känsliga öron och de har inte läkt helt än! Trots detta har jag köpt över 50 par örhängen som förblir oanvända... Har sån otur :(

2007-04-21 @ 16:26:59
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Vad roligt!! Alltså att du tagit hål i öronen. Det är jätteskoj att variera med olika örhängen, och det är en kul present att önska sig när man fyller år etc!! Men vad tråkigt att du blivit sjuk. krya på dig!!

2007-04-21 @ 17:37:02
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Desirée

Jag har funderat många gånger på att ta hål i öronen. När jag var liten fick jag inte, men nu på senare år har det inte blivit av bara. Utbudet av snygga clips-örhängen är ju väldigt begränsat, så det måste vara härligt att kunna välja och vraka bland alla örhängen nu. :) De översta till vänster var riktigt snygga!

2007-04-22 @ 11:36:10
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh vad mysigt med syskonbarn, fast de är sprider en massa små baciller ibland hihi!

2007-04-22 @ 12:21:43
URL: http://www.micasa.blogg.se
Postat av: Lalisen

Danwei: Men vilken otur du haft, stackars dej! Jag har nog tur för det ser ut att läka fint. Men lite orolig har jag allt varit.

Modesty Mia: Ja, ett par örhängen kan ju göra en hel outfit! :)

Desirée: Ja, clipsörhängen känns så osäkert. Kan åka av närsomhelst känns det som. Å så klämmer det :/

Sara: Hihi, dom är supersöta ;) Skall med till Spanien dom med :)

2007-04-22 @ 19:02:09
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback