Inga förklaringar... bara snyggt och sött

image581

Jag gillar den här
toppen. Be mig inte förklara varför och motivera, utan så är det bara ;) Snygg och söt på en och samma gång. I helsiden dessutom! Jag funderar på att låta den bosätta sig i min garderob. Apropå garderober, dags att rensa ut vinterkläderna och alla tunga jackor idag! Skall bli riktigt skönt.

Ha en underbar dag!

Topp 349:- La Redoute
Kjol 249:- La Redoute
Flamingohalsband 119:- Asos
Väska 1665:- Accessora
2-pack diadem 29,50:- H&M
Skor Topshop

Bilder: La Redoute, Asos, Accessora, H&M, TopShop

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jag gillar halsbandet med fågeln, kom förresten hem med ett halsband idag med ett fågelhänge på som jag ska visa på bloggen sen :)

Postat av: Lalisen

Christin: Åh, det måste kollas in :)

2007-04-07 @ 01:03:50
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Eldarfilippa

Nice site, keep up the good work!

2010-03-29 @ 11:48:31
URL: http://eldarfilippa.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback