Hush Puppies

99363-600Hihi, idag blir det en del bloggande. Men det är väl inget negativt. Förutom att jag känner mig totalt rastlös och slapp. Jag vill ju ut och gå i det vackra vädret, men min förkylning tillåter inte det riktigt. Hur som så tycker jag iaf att de här skorna från Hush Puppies som Ellos tagit in är supersöta! Hade inte sagt nej till ett par själv. Fast man får lite bowlingsko känsla av dem *fniss*


Jag måste i vilket fall som helst åka och handla lite och fixa en del annat nere på Maxi. Då skall jag passa på att handla ingredienser till BULLAR! Jajjemän här skall det bli bullbak! :-D *smask* Ni skall få se bilder sen som jag kan läska upp er med!

Bild: Ellos

Vad tycker du?
Postat av: Sara(Donna)

Vad söta de var!

Postat av: Lalisen

Sara: Japp, jag gillar prickigt =)

2007-04-11 @ 11:02:08
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback