Hål i öronen?

Jag har precis blivit medlem på Zylber.com! En sida som har massa smycken till otroligt bra priser. Det bästa är att det verkar som om priserna sjunker hela tiden. I takt med hur många det finns kvar i lager av varan. Eftersom jag blev värvad så fick jag på så sätt 50 kr att handla för :D Så vill ni bli värvade av mig är det bara att skicka ett litet mail till [email protected] eller lämna ett litet meddelande här, så får både ni och jag 50 kr! Jag har precis beställt en söt ring, ett halsband till min syrra, en brosch och en 5-pack armband.

Funderar på att ta hål i öronen. Har inte haft det nångång i hela mitt (jättelånga) liv och skulle nog tycka att det var lite kul... Gör det ont?

Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Det gör inte ont alls. Kan svida lite efter en stund men det är ingenting..

:)

Postat av: Modesty Mia

Jag tog hål i öronen när jag var 9 år, och vad jag minns så kändes det inte så mycket. Gjorde lite ont en stund efteråt men det kunde jag helt klart stå ut med. Har aldrig ångrat det!! Finns ju så många söta örhängen...

2007-04-20 @ 08:27:23
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Johan

Jag har hört att man gör det med hjälp av en isbit, en nål och en potatis.

2007-04-20 @ 08:51:30
URL: http://stormbringer.blogg.se
Postat av: Lalisen

Angelicas Closet: Låter ju inte så farligt! ;)

Modesty Mia: Om en 9-åring klarar det så... ;) Ja, det finns ju massa söta örhängen!!!

Johan: Haha, kan man göra, men det vanliga är att gå till en salong eller nåt där de fixar det med en apparat. Snabbare, mindre smärta och mer hygieniskt ;-P

2007-04-20 @ 20:05:09
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback