Babbeldrottningen

image582När jag var på Maxi ikväll fick jag syn på den här boken, Babbeldrottningen. Blev lite nyfiken. Låter som en lättsmält chiclit som kanske skulle passa i mitt semesterbibliotek? Någon som läst den eller något annat av den här författarinnan?

"Lizzie Nichols stora problem i livet är att hon aldrig kan hålla tyst! Hon har en osviklig förmåga att säga fel saker vid fel tidpunkt. Denna gång lyckas hon skrämma bort sin nye pojkvän som hon besöker i London. Resultatet blir att hon är fast i den engelska huvudstaden utan kille, utan bostad och utan pengar..." Fast på baksidan av boken stod det mer grejer. Typ att hennes syrra hjälper henne och att hon får en ny chans, men klantig som hon är sumpar hon den också... eller nåt i den stilen. Lät flummigt och roligt i alla fall ;)

NATTINATT!

Bild: Adlibris

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Nja, tror inte jag hört talas om författaren, men såna böcker är oftast väldigt mysiga och humörhöjande! Perfekt på semestrar. Gäller att börja lagra i tid!:)

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Det är hon som skrivit en prinsessas dagbok - som senare blev film. Fast det vänder ju sig till yngre... =)

2007-04-07 @ 01:05:49
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback