Vardagsklänningen är den nya favoriten

99363-123

Ja, det är ju ingen hemlighet att jag är ett stort fan av H&M... Och nu har de fått in ÄNNU fler nyheter! Den snygga klänningen är en av nyheterna. Jag har själv precis upptäckt vad skönt det kan vara med vardagsklänningar. En skön stretchig sak och med ett par tights eller strumpbyxor till. Förresten, jag gillar verkligen färgen på de nya Bootsen från Asos :)

Klänning, H&M 249:-
Tights
, H&M 98:-
Halsband med berlock
. H&M 59,50:-
Boots
, Asos 474:-

Bilder: H&M, Asos

Snart kommer också en bild på hur det såg ut den 27:e september för 3 år sedan, när det blev R och jag! Tipset om vad man kan göra för att förhindra prickar och rodnad vid rakning har blivit försenat och kommer imorgon.

Vad tycker du?
Postat av: Erlandhege

Really great site man!!


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback