Testing testing: Dr Hauschka hudvård under luppen!

99363-64

Imorgon skall jag testa ovanstående produkt. Med tanke på att många av oss redan tappat vår bruna färg, eller ännu värre, inte haft någon alls, så tänkte jag testa denna. Det är en slags gel eller tunn, tunn lotion som man kan använda som den är eller blanda med sin vanliga dagcreme. Den heter Transparent bronze och detta eftersom den inte lägger sig som en brun-utan-sol utan mer ger en snygg "glow" av brunt. Den anpassar sig liksom mer till din hud. Den kommer från Dr Hauschka och finns i hälsobuitken för ca 183:- ( För er som inte visste det redan: Dr Hauschkas produkter har använts av diverse mycket välkända kändisar som ex. Jennifer Aniston.) Jag återkommer med rapport imorgon...

Psst! För er som ryggar tillbaka för priset - tro mig, som så mycket annat från naturlig hudvård så är den superdryg!

Bild: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Ovestella

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback