Söt topp för söta tjejer

99363-114

Jag gillar verkligen den här sötisen. Ser nästan ut som en liten miniklänning :) Den ljusgråa är fräsch! 249:- kostar den och du hittar den bland
nyheterna på H&M!

Skall dessutom passa på att skaffa mig ett par sådana här byxor. Har redan två stycken i andra färger. Dom är supersköna! Och till det sköna priset 49,50:- (198:- annars)

Bild: H&M

Nu skall jag iväg och äta tacos med lite goda vänner! Natti!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Åh vilken söt tröja, jag vill ha den svarta, det verkar som modellen kommer sitta snyggt på :) Tack för tipset! :)

Postat av: Lalisen

Ja, jag tror den sitter jättefint på! Är nog väldigt fin med ett sidanband i midjan :)

2006-09-24 @ 10:41:35
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback