Rutiga rut

             99363-105


Här kommer en salig blandning av rutiga plagg! Svårt att få ihop ett snygg collage av det :)

Själv har jag hittills inte hittat något rutigt plagg som faller mig i smaken. Möjligen den lilla kjol/kilten från Lindex i vänstra hörnet... Funderar faktiskt allvarligt på att sy en egen kjol i något snyggt rutigt tyg! Men till er andra som inte skall sy: håll tillgodo med lite tips!

Skjorta, Gina Tricot 299:-
Kjol med volang
, H&M 349:-
Kort jacka
, Zara 1199:-
Kjol/kilt
, Lindex 349:-
Shorts
, Delia's 293:-
Blå kjol
, Asos 541:-

Bilder:
Gina Tricot, H&M, Zara, Lindex, Delia's, Asos


Vad tycker du?
Postat av: Nicole

hahhaha "rutiga Rut" .. ännu ett exempel på min dåliga humor ... x)

2007-01-01 @ 17:58:07
Postat av: Lalisen

Nicole: You wish... ;P

Postat av: Henrikeira

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-05-21 @ 09:13:06
URL: http://henrikeira.myblog.es

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback