Modern eller trendig - vem är du?

Har ni tänkt på en sak? Det är en viss skillnad på att vara modern och att vara trendig. När man får kundundersökningar från ex. La Redoute så lyder ofta någon av frågorna " Vilken stil har du?" Sen finns det alltid flera olika svar. Men både trendig och modern brukar finnas med. Vad är skillnaden? För mig är det att den som är trendig hänger ju på det allra senaste och även sådant som kanske inte blir någon stor trend. Man är nog lite mer vågad. Medan den som är modern klär sig lite mer lugnare och följer inte minsta lilla vind, klär sig mer "i tidens anda" liksom. I vilket fall som helst så är det kul med mode. Själv tillhör jag den moderna gruppen. Sen så tycker jag inte om inställningen som en del som anser sig vara trendiga, tyvärr har: Att de som inte fattat vissa trender och så är helt bakom och hopplösa nördar. Själv skulle jag aldrig ta på mig något som jag inte passar i bara för att det är trendigt.

Vilken grupp tillhör du? Svara
  här!

Natti natti!

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback