Kuddkrig - ladda upp med kuddar i höst!

99363-117

Har haft en period då jag inte alls varit intresserad av kuddar. Att det bara är jobbigt och rysch-pyschigt. (Finns säkert inget som heter så, men ni fattar nog) Men nu drar det åt höst och då börjar det pirra i fingrarna efter mysiga kuddar. Finns ju hur mycket som helst att välja mellan, men här är några av mina favoriter! De absoluta favoriterna är de längst ner, från Gudrun Sjödén. När man vänder på dem är de prickiga på andra sidan :)

Grönblommig, Indiska 149:-
Kudde med blomma/fjäril
, IKEA 39:-
Alla kuddar i olika färger
, Indiska 39,50:-
Kuddar med blad
, Gudrun Sjödén 125:-

Bilder: Indiska, Ikea, Gudrun Sjödén

Vad tycker du?
Postat av: Qaroline

De där 3 kuddarna längst ner var jätte snygga.

Postat av: Lalisen

Ja, jag och min syrra satt å dreglade över dem häromdan. Skall nog kolla in den svarta när jag är inne i stan nästa gång!

2006-09-24 @ 12:02:24
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback