H&M-paket

99363-79

Ikväll när jag kom hem låg dessa små saker i min brevlåda. Allt kommer från H&M. Ni som är riktigt iaktpågivna kan se att det är koftan i 80% lammull som jag
bloggade om för ett tag sedan som jag beställt i 2 färger. Bl.a. den lila varianten som jag suktat efter :) Dom var fina, med en pytteliten sticks-varning på. Linnet vet jag inte om jag skall behålla. Det är lite mer åt det beigegråa hållet än vad bilden visar. Och det ville jag helst inte ha. Ser rätt så sne ut i beige ;) Jag skall, efter närmare eftertanke och efter att ha visat mamma, behålla det. Och det är inte alls beige, så vill du ha ett snyggt grått linne med skönt fall skall du satsa på detta!

Jag tog mig en tur in till Lindex idag igen på rasten. (är granne med en Lindexbutik...) Dom har fått in en del nyheter. Bl.a. nån slags tunika/klänning i stickat som var jättesöt. Sen fanns det flera andra nya tunikor/klänningar som passar bra med tights under. Ja, det vill säga för er som passar i det och inte ser ut som en stoppad korv (som jag) ;)

Imorrn blir det förresten ett dagens fynd från Lindex!

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback