En vit blus är aldrig fel

99363-89


Nej, en vit blus är aldrig fel. Och just nu är den helrätt! Det borde nog finnas minst en i varje garderob. Tyvärr skall jag erkänna att i min finns det bara en, och den används inte alltför ofta... Men jag blir lite inspirerad när jag ser chica tjejer springa runt på stan med en blus/skjorta och en cardigan över - så fräscht! Så det kanske finns hopp för mig med! I dagens fynd idag har jag hittat massa söta blusar och skjortor  alla för under 300:- Såg även att
Mango och Zapada hade några söta blusar!

Vit farfarsskjorta, Ellos 119:- (passa på! REA på den nu)
Vit skjorta, H&M 149:-
Top/blus i mitten
, H&M 149:-
Höghalsad blus
, La Redoute, 299:-
Skjorta med knyt i midjan
, H&M 198:-

Bilder: Ellos, H&M, La Redoute

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback