"Vi som har lite större vader" - klubben

Alla vi som har lite större vader har nån gång fått erfara hur svårt det kan vara att hitta stövlar som passar. Nu har jag gett mig den på att jag minsann skall hitta ett par snygga. Detta efter att mina älskade La Redoute stövlar visade sig vara i urkass kvalitet :(  Har gått runt och letat i massa affärer, så nu övergår letandet till webbutikerna. Jag har bl.a. varit inne på Ellos och Josefssons. Dessa modeller skulle jag kunna tänka mig:

 

Vilken tycker du? 1, 2, 3 eller 4? Jag lutar faktiskt lite år den sista. Skall kanske tillägga att jag är ute efter en stilren och enkel stövel som man skall kunna gå i till vardags och känna sig bekväm med. I slask och plask...

Bilder: Josefssons, Ellos

 

Vad tycker du?
Postat av: Emma

Tycker att nr 4 är riktigt snygg. Även 3:an ser bra ut...

2006-10-12 @ 16:15:31
Postat av: Lalisen

ja som sagt lutar jag mer mot 4.an. Men jag skulle vilja se hur den ser ut framifrån... Finns väl inget annat sätt än att beställa för att få veta ;)


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback