Snyggaste väskan till bästa priset

99363-151

En sån supersnygg väska. Har dock varit lite osäker på om det är ett snyggt fejkskinn eller inte. Men guess what? Igår var jag inne på H&M och sprang på den där. Och personligen tycker jag att den är jättesnygg. Självklart hade dom bara en kvar och jag hade ett stort hål i plånboken, men tur för mig att den finns på nätet också då! Jag skall skaffa mig en och använda med min nya kappa och mina små skinnhandskar :)

Ps. Tror mig känna igen den och skulle tippa på att den är en kopia av någon dyrare och kändare variant?

Väska, H&M 198:-
Kappa
, H&M 598:-
Skinnhandskar
, H&M 179:-

Bild: H&M

Vad tycker du?
Postat av: sanna

jag gillade också väskan, den var superfin!

Postat av: Lalisen

Mmm, super :)

2006-10-07 @ 18:03:57
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback