Presentspecial - tio favoriter!

Jag har totalt kärat ner mig i BlueBox.se och här kommer mina tio favoriter från dem. Presenter till någon vän eller till dig själv! 

Kilcka på bilderna för att komma till produkten på deras hemsida.



Finaste mobilen till vagnen. En perfekt present till nyblivna föräldrar.


Coolaste ljusslingan. För mysiga hemmakvällar.








Snyggaste tidningsstället.



Smartaste lösningen för toarullen när man inte vill borra i kaklet!



AKUTGÅVA!  Bra om kompisen/kusinen fått barn och man inte bor i närheten... om man vill ge något lite mer exkulsivt och ovanligt i klädväg.


Bara en söt och kul grej. Minipresent.


Mest användbara och häftigaste vykortet. Tacka för senast på ett oväntat sätt!


En love-bag för alla nedstämda och de som känner sig oälskade ;) kläm på den så pratar den med dig!


Mugg, te/kaffe och gottigott i ett!


Vad sägs om ett fiskben i drinken? ;)

En riktigt smart grej när man missat någon speciellt datum: akutgåvor. Du beställer, de levererar. Snabbt och enkelt.

Hoppas ni hittar massa roligt, precis som jag gjort. Vad skulle du helst vilja få om nån skulle ge dig något av ovanstående? ;)

Bilder: Bluebox

Vad tycker du?
Postat av: Malla

Ja de har många roliga saker :)

Postat av: Lalisen

Malla: Massa roligt! Man blir som ett barn när man surfar runt där ;)

2006-10-30 @ 21:39:14
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Christine

Ja deras butik ligger här i Malmö så jag brukar gå in och kika lite då och då. =) Den där toahållaren skulle jag behöva!

2006-10-31 @ 11:04:04
URL: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Christine: Åh, har ni en butik?? Fuskigt ;) ja, toahållaren funderar jag på oxå.

2006-10-31 @ 11:32:10
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback