Nytt och sött från Nelly

99363-158

Visst var den söt, den nya lilla
blusen på Nelly? Den blir din för 349:- Jag önskar att den inte hade puffärmar, för då skulle jag passat i den. Fast å andra sidan hade den inte varit lika söt då ;)

Bild: Nelly

Natti natti! Imorgon: sovmorgon och ledig slapp-dag! Wiiie!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Vilken söt blus! Jag kom nyss på att jag faktiskt inte ens äger en blus, jo en vit med rosa prickar från H&M. Japp synd att det är puffärmar på den men den är fin. Kanske finns nån likande ute i affärerna =)

Postat av: Lalisen

haha, jag är också superdålig på det här med blusar och skjortor... Äger också typ bara 1 eller 2. Finns säkert nåt liknande ute. Iaf med den höga kragen.

2006-10-10 @ 11:11:06
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback