Min dag i ett nötskal

Jaha, lika bra att säga det direkt: det här inlägget kommer INTE att handla så mycket om mode. Kanske lite om hur fel det kan bli och varför jag inte har en snygg klänning hängandes här hemma nu.

Jag vaknade i ett ryck av att telefonen ringde. 10:33. *gaaah* Skall jag öppna affären idag? Va?! Eller skulle nån annan göra det? Nej vänta nu, jag skall ju inte jobba. *puh* Eller... *hugg i psyket igen* Jag skall ju möta mamma kl 11! Ja, ni förstår vilken fin början på dan.

Vi skulle åka till Vårgårda för att köpa kött. Jaha det kan ju låta helt sjukt. Men vi är noga med att när vi äter kött vill vi att det skall komma från djur som haft det bra och som inte blivit stressade vid slakt osv. :) Så då har vi en kontakt där och då köper vi ordentligt med kött från hennes egna, ekologiska gård. Vi skulle mötas där och sedan träffas hos min syrra i Lerum för att dela upp det. 45 kg... ja du läste rätt. Ganska så mycket som skall paketeras och frysas. Gissa när vi var klara? Klockan 22. Å då hade inget blivit som det var tänkt. Jag trodde att detta skulle vara snabbt avklarat och att jag självklart skulle kunna glida in på Lindex här i Kungälv innan det stängde kl. 18 och gå ut därifrån med en snygg klänning under armen. Jag började förstå att det kunde jag titta i stjärnorna efter när kött-människan inte dök upp förrän kvart över fem. Haha. Men nu är det klappat och klart och jag är slut i både huvudet och kroppen. Så nu är det säng säng säng som gäller. Klänningen får jag rycka tag i imorrn'! Då lovar jag lägga ut lite bilder på den också.

God natt!

Vad tycker du?
Postat av: Baglady

Vad är det för affär du jobbar i?

Postat av: Lalisen

Baglady: Hälsokost. En Life-butik :) Jättekul och intressant!

2006-10-20 @ 22:04:19
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Sigurdgunhild

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2009-03-12 @ 08:26:47
URL: http://sigurdgunhild.myblog.es

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback