Den 25:e smäller det

99363-204

Jag har alltid varit likadan: den 25:e smäller det! Det kliar i fingrarna när man har lite pengar på kontot. Men idag fick jag förena nytta med nöje! Jag får ju skicka tillbaka stövlarna som jag köpte på La Redoute pga att dom var kass kvalitet på. Så nu passade jag på när Din Sko hade rea på lite modeller. Det blev dessa svarta i mocka. Jag behövde ju ha ett par platta, vanliga som passar till det mesta. Jag älskar dem redan! 300:- fick jag paya. Helt ok :)

Sen blev det några strumpisar. Naturvita och svarta kabelstickade :) Mysigt till klänningen!

Nu: åter till pluggandet! (Usch, känns som så många år sedan sist. Hade nästan förträngt hur hemskt det är) Ni andra, som slipper det, önskar jag en trevlig kväll. *grr*  Inget dagens fynd idag, tyvärr. Det hinns inte med.

Bild: Privat.

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback