Badspecial

99363-200


Som utlovat kommer ett dagens fynd med ett litet badpecial med lite tips om härliga produkter.

Mina favoriter är
LUSH grejer. Helt underbara och i härliga färger. Dessutom är de ganska så naturliga och testar aldrig på djur :) Annars kan man ju hitta saker till badet lite överallt.  Hos Bodyshop, Asos, H&M, Apoteket, Eleven, Indiska och självklart i en hel del hälsokostaffärer. Tipset där är att kolla efter Kneipps badoljor. Naturliga och välgörande - varje sort har sitt användningsområde - förkylning, stelhet, trötta muskler, avslappnande m.m. I Göteborg hittar du mysiga Gröna Boden  (den stora gamla Lifebutiken mitt på Vasaplatsen) som har ett bra utbud av Kneipps sortiment.

Sen så måste jag ju tipsa om Yves Rocher's serie Les plaisir Nature med helt underbara dofter. De luktar verkligen som frukter och bär. Ovan ser ni dusch och badgelen med hallondoft. Jag använder den själv just nu och den är underbar. Har även provat kokos och jordgubb. Har även luktat på Mango som var lika härlig den.

Nu hoppas jag att ni fått lite tips och inspiration till att mysa till det i badet! Härlig tisdag på er!

Bilder: Lush, Eleven, Asos, H&M, Yves Rochér, IKEA,

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jag har använt duschkrämen med hallon från Yves förrut men det var ett tag sen nu. Ska inhandla den kanske imorgon för den är jättebra! :) Bra badspecial du gjort.

Postat av: Lalisen

Christin: Ja den är helt underbar. Haha älsklingen här hemma kan inte hålla sig ifrån den utan använder den också ;-P Tack, vad roligt att du gillade badspecialet :)

2006-10-25 @ 10:26:00
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback