4-i-topp Mangoskor

99363-177


Klickade mig in på
Mangos outlet. Skulle jag aldrig gjort. Jag som är så svag för skor borde veta bättre. Här är min 4-i-topp på skor till äckliga priser ;)

Ca priser

Bruna stövlar
1372:- nu 472:-
Svarta pumps med paljetter 1219:- nu 472:-
Bruna pumps 652:- nu 235:-
Beiga platta stövlar
754:-  nu 283:-

Frakten? Ca 113:-

Bilder: Mangoshop

Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Vilken trevlig shopping hemsida det var :) Hittade en bild på en jätte snygg väska där och till super pris också :) Alla fyra skor är snygga, tänk att ha de svarta pumpsen på fest! =) = en klar hit! :) Ha en bra måndag på dig.

Postat av: Lalisen

Ja, dom har ju massa snyggt. En del tråkigt också men man kan hitta en hel del guldkorn. De svarta är riktigt snygga. Är ju svag för rosetter ;) Tack, du får ha det bra du med!

2006-10-16 @ 14:22:39
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback