Viva España

Nu är det bestämt: i slutet av maj/början av juni åker vi till Spanien och är borta inte mindre än 3 veckor! Vi skall bila ner med två underbara kompisar. Ojojoj vad kul vi kommer att ha! Lata dagar i solen, och dessutom: shopping. Något som alltid följer med mig hem är minst ett par skor. Det har nästan blivit en tradition. Japp, jag erkänner jag är en semestershoppingnörd. Har jag varit ända sedan jag började förstå tjusningen med kläder och skor. Min familj älskade att reta mig för det. Men vem har sagt att man inte kan både uppskatta det underbara runt en samtidigt som man älskar det faktum att man kan shoppa loss saker som inte alla kommer gå runt med här hemma?

Nattinatti! Imorrn' (läs idag) blir det inget bloggande. Vi styr nämligen vår kosa till svärföräldrarna den här helgen. Tillbaka söndagkväll!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Härligt att åka till Spanien, när jag var där hade jag också planer på att shoppa loss och det fanns verkligen kuliga affärer att besöka plus massor med sevärdheter också och härligt varmt väder :)

Postat av: Lalisen

Christin: Ja och där vi brukar bo är det typ bara 10 min med bilen till ett jättestort shoppingcenter med massa bra affärer ^^

2006-11-19 @ 19:35:35
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: sunshine_85

Längtar till shoppingen i Spanien ;D Kan det inte vara sommar nu?!

2006-11-19 @ 23:53:54
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: ja... *suck* hade varit undrbart!

2006-11-20 @ 00:34:04
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback