Tagville - onödigt och roligt


Nu har jag hittat en riktigt rolig grej: TAGVILLE. En proffsig sida där man kan göra sina egna t-shirtar, linnen, munktröjor m.m. Man fixar ihop en egen liten design och så ser dom till att trycka det. Har funnits andra liknande sidor, men jag fastnade för att man har mycket att välja på och att det finns snygga tröjor och annat att välja på.

Jag pillade ihop designen bredvid, mest på skoj. Men vem vet - kanske man skall passa på att göra lite reklam för sin lilla blogg när man tränar? ^^




Natti natt på er!


Tryck på bilden för att komma till sidan

Vad tycker du?
Postat av: sunshine_85

:D Äntligen! Vet precis vad jag ska göra ;P Tack! Man kan ju ta ett kort på sig själv å ha på T-shirten...å ge bort HAHA! *ego* :P Ha en mysig kväll ;)

2006-11-28 @ 23:53:23
Postat av: sabina

ja, det är skitkul att designa egna t-shirtar! ;)

Postat av: TopLook - Jen

Vilken rolig idé, ska kolla in sidan!

TopLook - Jen

2006-11-29 @ 14:56:02
URL: http://toplook.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: VI kan fixa en riktigt rolig spanien-tshirt. Sådär lagom töntigt ;P

Sabina: Japp, kan tänka mig det. Skall ge mig på det nu snart =)

TopLook-Jen: Gör det! =)

2006-11-29 @ 20:12:57
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: sunshine_85

Vi får komma på nåt töntigt nästa gång vi träffas allihop ;D å beställa en storlek mindre nu när vi e så hurtiga med träningen ;P

2006-11-29 @ 23:15:23

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback